Ansatte

Carin Kristensen

Stilling: Daglig leder
dagligleder@gnistenbarnehage.no

Er utdannet førskolelærer i 93. Har jobbet som styrer siden'94 og vært daglig leder i Gnisten siden oppstarten høsten'04. Har etterutdanning innen Ledelse, Økonomi for barnehageledere og Coaching.

Lynglimtet

Christian Meinhardt

Stilling: Pedagogisk leder

Christian har jobbet i Gnisten Barnehage siden nov.2005 og er utdannet barnehagelærer våren 2014. Han er opptatt av friluft og jakt, samt glødende interessert i fotball!

Helene Bergli

Stilling: Medarbeider

Helene begynte i Gnisten barnehage 1.november 2012 og har jobbet i forskjellige vikariater på ulike avdelinger. Fra og med 1.november 2018 har hun hatt fast stilling i barnehagen.

Madelèn Tveter Thommesen

Stilling: Pedagogisk leder

Madelèn er utdannet barnehagelærer i 2018 og begynte å jobbe som pedagogisk leder i Gnisten Barnehage 1.aug. 2023.

Therese Holmsen

Stilling: Medarbeider

Therese har jobbet i full stilling som medarbeider i Gnisten Barnehage siden høsten-2004.

Nordlyset

Foss A. Jama

Stilling: Pedagogisk leder

Utdannet barnehagelærer våren 2014. Er ansatt i Gnisten Barnehage fra og med oktober 2018.

Gunnar M. Feragen

Stilling: Medarbeider

Er utdannet forskalingssnekker og har jobbet i Gnisten barnehage siden høsten '06. Fisking og skogen er noen av hans største hobbyer. Motto: "Det fins ikke dårlig vær, bare dårlige klær!"

Joachim Libo

Stilling: Medarbeider

Han begynte å jobbe som ringevikar vinteren 2016 og har pr. dag dato 100% fast stilling i Gnisten Barnehage.

Kine Beate Solheim

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Kine er utdannet barne- og ungdomsarbeider i 2002 og hun begynte å jobbe i Gnisten Barnehage høsten-06.

Regnbuen

Helle Strømman

Stilling: Pedagogisk leder

Helle er utdannet barnehagelærer i 2009 og begynte å jobbe som pedagogisk leder i Gnisten Barnehage 7.aug. 2023.

Nimet Vural

Stilling: Pedagogisk leder

Er utdannet førskolelærer/barnehagelærer våren-2007 og begynte å jobbe som pedagogisk leder i Gnisten Barnehage høsten-2008.

Stella Boama Konadu

Stella begynte å jobbe i Gnisten Barnehage den 31. juli 2023

Stjerneskuddet

Emma M. Furuseth

Stilling: Medarbeider

Er fast ansatt og begynte å jobbe i Gnisten Barnehage 1.august.

Gunn Rita Granlund

Stilling: Pedagogisk leder

Er utdannet førskolelærer/barnehagelærer i -94 og har 1.avd. spes.ped. som etterutdannelse. Hun jobbet 10 år som pedagogisk leder før hun begynte i Gnisten høsten-2004.

Linda Olsen

Stilling: Pedagogisk leder

Linda har vært ansatt som pedagogisk leder i Gnisten Barnehage siden høsten 2005. Hun er utdannet barnevernspedagog med etterutdanning innen barnehagepedagogikk.

Mari Bjørnstad

Stilling: Medarbeider

Mari har jobbet i Gnisten Barnehage siden 15.oktober 2012 og er fast ansatt som medarbeider.