Søker du barnehageplass? Avtal gjerne et besøk :)

Søknadsfristen til Hovedopptaket for høsten 2024 er 1. mars 2024 :) Vi har 12-13 småbarnsplasser ledig fra og med høsten 2024.

I hverdagen i Gnisten Barnehage legger vi stor vekt på å se hvert enkelt barn, tilstedeværelse, trygghet, omsorg, lek og samspill. Vi er ute hver dag og har et fantastisk uteområde med skog, der barna stortrives! Vi går på oppdagelsesturer i nærmiljøet, skog og mark og vi hilser på hestene på Markerud.

Ønsker du å se flere bilder fra vår kreative, engasjerte og aktive hverdag her i Gnisten barnehage kan du gå inn på vår facebookside: Gnisten barnehage SA

Ta kontakt med daglig leder Carin Kristensen, 902 25 318 dersom du har noen spørsmål eller ønsker å avtale et besøk i barnehagen.

Søknadsfrist 1. mars

Eventuelle ledige plasser i løpet av barnehageåret fylles opp fortløpende ut ifra venteliste.

Søknad på barnehageplass kan gjøres via følgende link:

Barnehagen ligger på Hagan og har bare 3 minutters gange til bussholdeplassen på Markerud.
Vi ligger også i gangavstand til Slattum og Ulverud skole.